Er is een fout opgetreden bij het kopiëren van bestanden naar de bestemming die u hebt geselecteerd.


'er een fout opgetreden bij het kopiëren van bestanden naar de bestemming die u hebt geselecteerd.'

 

deze foutboodschap krijg ik regelmatig bij het verplaatsen van bestanden in lightroom.

het gaat nochtans om beelden die zijn geïmporteerd rechtstreeks in lightroom en waarbij ik de bestanden in een sub-folder wilt plaatsen, dit voor de export met mijn logo.

het rare dat ik deze melding niet altijd krijg. het dus niet bij alle folders maar sommige folders.

nu net weer met een folder van een 2-tal weken geleden terwijl een folder van vorige week dit probleem niet geeft.

een probleem van rechten op de folder lijkt me ook onwaarschijnlijk aangezien ik alle bestanden / foto's bewaar op 1 specifieke hard-drive met subfolders per jaar, dan per tak fotografie om dan on te gaan naar een combinatie van datum & benaming van de folder.

 

de foto's verplaatsen zich uiteindelijk wel maar ik moet telkens de melding gaan wegklikken terwijl dit niet echt aangenaam is.



More discussions in Lightroom Classic CC


adobe

Comments

Popular posts from this blog

Could not place because the source rectangle is empty

Thread: Using smartcard reader with vpnc

Adobe Font Folio 7.0 or just 7?