iOS7 and Flash Builder


hi,

 

today received mail apple. specified applications developped xcode , ios 7 sdk.

 

now i'm angry information.

 

is there knows if can continue develop new applications using flex, or flash builder ?

 

thanks answers.

 

bonjour tout le monde,

 

je vous contact aujourd'hui car je suis vraiment inquiet.

 

je viens de recevoir un courriel de apple m'informant que toutes les nouvelles applications doivent être développées en utilisant xcode 5 et ios 7 sdk.

 

or j'aime la solution air compiler, je l'utilise avec le compilateur air sdk 3.9.

 

est-ce que quelqu'un sait si cette nouvelle demande (restriction) de apple va nous empêcher d'utiliser flash builder ou flex ?

 

merci de vos réponses à l'avance.

it understanding requirement compile using ios 7 sdk.  think done on mac.  don't know means windows platforms.  understanding won't limit app running on older devices.  set minimum device separately.  having said that, having trouble specifying ios 7 sdk , compiling in flash builder.  searching these forums , online can help.  put 7.0 sdk path in platform setting (the ane tab) , no luck.  when @ plist in generated ipa says dtsdk iphoneos6.0.  checked 'xcode-select -p' shows 5.0.1 xcode in proper directory. 

 

i hope helps.

cheers, @scatabrain



More discussions in Using Flash Builder


adobe

Comments

Popular posts from this blog

Could not place because the source rectangle is empty

Thread: Using smartcard reader with vpnc

Adobe Font Folio 7.0 or just 7?