Ho appena installato la versione di prova di Indesign CC6, ma il mio cliente, che ha una versione In


ho appena installato la versione di prova di indesign cc6, ma il mio cliente, che ha una versione indesign cs6 versione 7, non riesce leggere miei file.

posso scaricare una versione di prova di cs5? oppure il mio cliente deve per forza aggiornarsi alla mia versione attuale?

you can download cs5 trial download adobe cs5 free trials – direct links without akamai | prodesigntools if follow directions on page exactly, cannot purchase license it.

 

if save existing files .idml (either file > export... or file > save > indesign cs4 or later...) current version should openable in version cs4 onward, though text may reflow , unsupported features lost.



More discussions in InDesign


adobe

Comments

Popular posts from this blog

Could not place because the source rectangle is empty

Thread: Using smartcard reader with vpnc

Adobe Font Folio 7.0 or just 7?