Adobe suite 3 cs


mijne heren,

 

ik wend me tot jullie om te trachten een probleem op te lossen met adobe pdf professional.

 

ik ben onlangs van xp overgestapt naar windows 8.1 op een nieuwe pc.

 

ik heb de suite cs3 gedeactiveerd en op mijn nieuwe pc weer geïnstalleerd.. ik kan het eigenlijk niet meer missen.

 

alles gaat goed behalve pdf. hier krijg ik een melding dat ik iets uit vista moet downloaden te.

 

“het adobe pdf dll op windows vista-rom nodig.”

 

daar ik geen vista heb gehad maar xp heb ik de cd-rom niet.

 

is er op een andere wijze aan dit bestandje te komen en op een goede wijze te installeren?

 

ik zou er heel erg mee geholpen zijn en heb goede ervaringen met adobe.

 

daarom vertrouw ik er op dat er een oplossing mogelijk is.

 

alvast bedankt voor de geboden service.

 

 

groeten van gerard nibbelke

this forum discuss how forums operate, not products

 

if go forums index http://forums.adobe.com/index.jspa

you able select forum adobe product(s) use

 

when find correct forum adobe acrobat, there no such thing "windows xp 8.1" on new pc... there windows 8.1



More discussions in Installing, Updating, & Subscribing to Acrobat


adobe

Comments

Popular posts from this blog

Could not place because the source rectangle is empty

Thread: Using smartcard reader with vpnc

Adobe Font Folio 7.0 or just 7?